ציורי קיר למשרדים

השעה שמונה בבוקר, נכנסים למשרד כשעל גופנו בגדים יפים, מריחים נפלא. על פניו זה נשמע התחלה של סיפור מאד אופטימי, אך במציאות, מה אנחנו רואים לנגד עינינו? קירות לבנים, שולחן גדול ומסיבי מעץ כשעליו מונח מחשב חזק, ומלא ערימות של ניירות וקלסרים… שעמום! עבודה זה סופר חשוב, והיא חייבת להיעשות, אך למה לא להכניס קצת חיים לתרחיש הזה?

ציורי הקיר, קיימים עוד משחר ההיסטוריה אך רק בשנים האחרונות, הפכו לטרנד בכל הקשור לעיצוב חברות ומשרדים. שילוב ציור הקיר בעיצוב המשרד הכללי, נותן אספקט לא קונבנציונלי וייחודי, משהו שלא רואים כל יום. כמו שמנהלים, מעוניינים להיות אלה שישתמשו בציוד הכי חדיש, כך גם בכל הנוגע לעיצוב. מצאו שככל שהאווירה יותר מעניינת וצבעונית בחברה וככל שהאווירה היא פחות קונבנציונלית, כך תפוקת העובדים גדולה יותר, והם נהנים לבוא למשרד. זו הסיבה שמנהלים, ששים כל כך לשלב את תחום ציורי הקיר בעיצוב הכללי של המשרד שלהם.

ציורי הקיר משמשים את המשרד ללא מעט שימושים. כגון, ציור הלוגו על קיר מרכזי בחברה, כך שכל מי שנכנס, דבר ראשון שהוא רואה זה את לוגו החברה, צעד נכון למיתוג החברה. ניתן לשלב בקיר זה, כמה משפטי מחץ של החברה "מנטרות", דבר היכול להשפיע לטובה על העובדים, שלא יצטרכו לקרוא משפטים אלה, מדף הנמצא במגירת המשרד. הצבעים בהם משתמשים לציור הקיר במשרד, בדרך כלל יהיו, צבעים הקשורים ללוגו החברה או צבעים הקשורים לריהוט אשר נמצא במשרד. חשוב מאד לעשות את הקישור הזה בצבע, כדי ליצור הרמוניה בין כל החללים במקום. בדרך כלל, צייר הקירות, עובד בכפוף למעצב הפנים של החברה והם מחליטים יחדיו, מה יהיה הכי נכון מבחינה שיווקית ועיצובית כמובן.

ציורי הגרפיטי, גם הם הפכו לטרנד בעולם עיצוב המשרדים והחברות. גרפיטי עם שילוב לוגו החברה בתוכו, או גרפיטי הכולל כמה מילים על החברה. מה שחשוב שהציור נותן "בוסט" של צבע לחלל ומעורר אותו. בדרך כלל הגרפיטי יהיה על קיר מרכזי בחלל, כדי שיתפוס את עיניהם של כל הבאים וההולכים מהחלל. גרפיטי הוא ציור לכל דבר והוא בעצם סוג של אומנות, לכן, מקבל החלל הערכה באספקט האומנותי-תרבותי.

ודבר אחרון, בואו לא נשכח שציור קיר הוא מוצר כמו כל מוצר ולכן, הוא הוצאה מוכרת כמו כל הוצאה.